kolmapäev, 3. veebruar 2021

Jaansoni rada 184.päev

Täna jõudsime üle mitme kuu rajale kepikõndima. Jah, loll on see, kes vabandusi ei leia, aga kellele ma ikka vabandan, laiskusele võib siin küll veidike süüd anda, aga tegelikult on olnud takistusi mitmeid. Õnneks on Germo tervis nüüd kontrolli alla ja me saame taas liikuda. Detseber oli karm ja jaanuaris hakkas mul uus romaan jooksma, hädasti on vaja ennast liigutada, sest see istuv eluviis on kurjast. Ja eks mul oli ikka mõni kilo tagasi ka tulnud, katsun nendest taas loobuda. Ja see igapäevaselt paljajalu lumel käimine ongi mul tervise turgutamiseks, immuunsuse tugevdamiseks ja juba pärast 3 päeva käimist ei karda mu jalad enam külma, muidu kartsid jubedalt, 27 soojaga elamises 2 paari sokke jalas, see oli juba hull. Ja ma ei ole 2 aastat haige olnud! Täna kepikõndisime kõigest 4 km, aga asi seegi, praegu raske liikuda, libe ja jõe ääres on suhteliselt tuuline ka. Enesetunne on igatahes hea ja Germo ka ei kurda, nüüd panin tule ahju ja peagi asun kirjatööd tegema. Igas mõttes tegus päev. Olge teie ka terved!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar