reede, 30. aprill 2021

Jaansoni rada 193.päev

Nonii, taas üks trenniõhtu möödas! Kepikõndisime kõigest 5 km, rohkem ei suutnud. Ma olen täna kohutavalt väsinud, kahel korral isegi pikutanud ning liigesed ja lihased valutavad. Lisaks pole mul üldse kopsumahtu. Lisaks jõe äär haiseb :) Olgu, olgu, elan kõik üle, organism ju alles puhastub sellest meeletust nikotiinikogusest ja ilmselt annab tervis veel pikalt tunda, kopsud taastuvad pikaldaselt. Kunagi kui olin umbes kuu aja eest suitsetamise maha jätnud, ehmatas tervisebussi töötaja päris ära kui mu olematu kopsumahtu näite vaatas. Praegu on sarnane aeg. Hingata on väga raske aga jah, minu maailmas on nüüd palju rohkem lõhnasid ja haisusid ka! Tahaks kohe magama minna aga ilmselt hakkan valutavatele hüppeliigestele meresoola vanni tegema. Ja eks näis mida veel, sest olen üleni jõuetu ja väga väsinud. Aga ikkagi õnnelik, unistuse täitumisega on algust tehtud ja tänaseks olen 4 päeva nikotiinitu! Olgem terved! 30. aprill. 2021. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar