kolmapäev, 18. november 2020

EBAÕIGLANE - Heli Künnapas

Väga raske on ennast raamatutest eemal hoida, kui virn öökapil üha kasvab ja lugemishimu on suur. Olen ennegi maininud miks ma harvemini loen, ei hakka ennast kordama. Nagu näete, sain Heli Künnapase lühiromaani, sarjast "Mõni õhtu romantikat" 11. raamatu "Ebaõigalne" loetud. Vaid 1 tund ja 40 minutit ning terve lühiromaanipikkune seiklus saigi läbi. Nii ruttu! Mul on kõik selle sarja raamatud kodus olemas ja loetud, jee! Antud raamat on tõesti täis romantikat, nagu raamatusarja koondpealkiri lubab. Ladus lugemine, haarav ja kuidagi tuttav. Ilmselt on tuttav (ja mitte ainult tuttav) kohake, mis kirjanik Künnapast inspireeris. Ma isegi mäletan kuidas ta pani sotsiaalmeediasse pildi sellest saarest ja vihje ka. :) Olen ise ka sellel saarel korduvalt viibinud ja shoki saanud. Pigem on olnud nii, et saare põliselanikud ei karda hunti ega tonti, sõidavad sõidukõlbmatute autodega vapralt ja joogisena ringi. Ühel korral, kui üks kohalik meile küüti pakkus, pidime auto põhjast läbi kukkuma ja teisel korral oli asi kordi hullem. Auto roolis kupatav kohalik jorss, kes taas küüti pakkus, olles ebakaine, kimas nii, et .... isegi kirjutada on jube, ühesõnaga ajas kassi taga ja ajas selle kassi ka alla, sõitis surnuks, kuulsin kuidas õnnetu looma laip auto põhjaalt läbi käis....ja tegu oli veel ta enda kassiga. Ausalt öeldes peale seda intsidenti pole mina enam sinna saarele oma jalga tõstnud, sain tõsti shoki. Miks ma sellest kõigest siin arvutuses kirjutan? Eks ikka natuke teemakohaselt, kuigi kirjanik Künnapase lühiromaanis "Ebaõiglane" on kurikuulsaks loomatapjaks turist. See lihtsalt meenutas mulle seiklusi sellel saarel ja ...Aga saar on armas ja seal on ka armsaid inimesi küll! Raamat ise meeldib mulle väga, hästi arendav ja suisa psühholoogiline, elutark. On romantikat, on valu, on armastust, seiklust, selline ja eluline naistekas, nagu selle sarja raamatud ongi. Mina nautisin, olen ju ka naine. Soovitan lugeda! Aitäh, kallis Heli! RAAMAT EBAÕIGLANE Autor: HELI KÜNNAPAS **********LOE ARVUSTUSI (0) 3 1 Share0 Reelika on kolmekümnendates aastates edukas ärinaine, kel töötamine tuleb kindlasti paremini välja kui puhkamine. Pool aastat pärast lahutust koos nelja-aastase tütrega sõbranna juures rannakülas suvitamine on keeruline, sest kisub lahti vanad haavad ja sunnib mõtlema sellele, millega ta elus pole hakkama saanud. Keerulisi olukordi tekitab ka naabruses elav Paavo, kel tundub olevat negatiivseid kommentaare kõige kohta. Õige pea on kõigile selge, et Reelika ja Paavo kohtudes lendab alati sädemeid. Minevik jõuab järgi aga nii Reelikale kui Paavole. Milliseid sündmusi see kaasa toob, seda saad juba varsti lugeda romantilisest lühiromaanist “Ebaõiglane”. ISBN 9789949746439 ILMUMISAASTA 2020 KEEL eestikeelne FORMAAT Pehmekaaneline LEHEKÜLGI 130 lk MÕÕT 190x130x8 (mm) KIRJASTUS HELI KIRJASTUS SARI MÕNI ÕHTU ROMANTIKAT LISAMISE AEG: 27.10.2020 15.99 € LISA LISA 1 OSTA KAUPLUSES: 15.99 € PÜSIKLIENDILE: 15.19 € LIITU VÕI LOGI SISSE KAUP KÄTTE: REEDE 20.11 18. november. 2020.a. Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar