reede, 30. juuli 2021

Pärnu Bluusipäevad 2021 (3.päev)

Ja ongi selleks aastaks Pärnu Bluusipäevad läbi. Natuke kurb on ikka ka, aga ma saan alati ka kodus bluusi kuulata, kuigi see pole kaugeltki see, millise naudingu laivis saab. Minu jaoks on suvi korda läinud, kuigi ma seda nii veel öelda ei taha sest suvi kestab veel. Kella 23.00 ajal näitas sillaotsas veel 20 sooja kuigi Jahklubi hoovis istudes hakkas vahepeal isegi külm. Tegelikult loodan südamest et need nõmedad piiragnud, mida juba paika pannakse, ei lukusta maailma täiesti ära, et ühiskonnale jõuaks kohale et ka vaktsineerimata inimesed on inimesed .... aga ma ei tahagi seda negatiivsust puudutada sest meeleolu on ülihea. Liiga ilusad 3 viimast päeva on olnud. Olen õnnelik. Sellel aastal talviseid bluusipäevi ei toimunud, loodan südamest et tuleva aasta esimestel kuudel saavad need toimuma. Me ju vajame bluusi väga. Jah, ma olen paadunud bluusifänn, tunnistan seda uhkusega. Nüüd aga tänane lühiülevaade pildis ning esinejate nimekiri ka: kell 18.00 alustas võrratu Multifunk. Funki oli mõnus kuulda, kiskus jala tatsuma. 9 meest tegid laval ägedat shõud, aitäh! Kell 19.00 astus lavale Marek Talts. Ma ei oskagi öelda mida ta seal tegi, muusikat kindlasti ja kindlasti on ta omal alal ka andekas, aga mul hetkel ei meenu muud kui see et mu kõrvad vilistasid ja trummikiled olid tükk aega peale ta esinemist valusad. Praegu on õnneks kõik korras. Fenomenaalne esinemine igatahes! Kalev Karlson ja Jaan Jaakson olid mulle tundmatud, nüüd enam mitte. Vaikne ja unistama panev esinemine. No ja ... uhh, juuksed tõusevad püsti pähe! kell 21.00 astus Lavrix taas lavale. Ma parem vaikin, sest ma seda tunnet, mida neid kuulates ja vaadates tunnen, kirjeldada ei oska. Ju ei peagi. Igale oma, minule Lavrix! Ja ma juba ammu tean et mitte ainult minule :) Aga uhkustan ikka ja jälle, et mul on juba 2 Lavrixi plaati ning jätkuvad tänud Vladimirile! Ei olegi rohkem õnnelikuks olemiseks vaja, kui su lemmikbluusar kingib sulle .... olen pisarateni liigutatud. Las mu postitus tunduda imal, nii on ja oma blogis kirjutan ikka oma emotsioonidest ka. Ja selle aasta bluusipäevad lõpetas "Steam Engie," see bänd on mulle juba tuttav. Teeb head bluusi. Südamest tänan kõiki, kes on bluusipäevadega seotud, eriti Pärnu Bluusipäevade korraldajat Üllar Kallaud. Aitääääääh!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar