neljapäev, 1. veebruar 2018

Minu lühijutud ajakirjades "Saatus & Saladused" ning "Müstilised lood"

minu lühijutt ajakirjas "Saatus & Saladused"

  Veebruarikuu numbrid "Saatus & Saladused" ning "Müstilised lood" on ilmunud ja kirjutasin kumbagisse ajakirja taas lühijutu. Ja loomulikult ei saa ma mitte neid blogimatta jätta.

  Sellel korral saatsin luuleveergu Valgas elava poeet-kirjaniku Aarne Anmanni luuletused.
Saad nendest ajalikrjadest lugeda palju huvitavat, ka horoskoope.

 Kui sina tahad, et su luuletused ilmuks selles ajkirjas (Saatus & Saladused) sii võta minuga ühendust juba täna! Aitäh!

 Mina olen endiselt lugemislainel, neelan raamatuid. Lühiromaan ÜKSINDA MAAILMAS sai valmis ning käsikiri läks toimetamisele ühte kirjastusse. Paari kuu pärast näeb ilmavalgust.

 Kui kõik läheb nii nagu minema peab, siis ilmub veebruaris ka romaanitriloogia ELU PÄRAST ELU 1. raamat. Töö käib.

 Muidu kulgeb kõik vaikselt, tervenen endiselt ateroomist ning haav on juba kordi parem.
Germo ja Külli on aga juba 3 päeva järjest rajal käinud, ehk liitun minagi varsti. Tahaks ju liigutada ning varsti olen juba 2 kuud rajalt eemal olnud. Kui ilm ja tervis lubavad siis lähiajal lähengi.

Olge mõnusad!

Fotod:
selle kuu numbrid...
Aarne Anmanni luule
minu lühijutt ajakirjas "Müstilised lood"
Germo rajal
Germo


1. veebruar. 2018.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar