pühapäev, 15. oktoober 2017

Suve nautimas+ mängud Zorroga

meie pesamuna Zorro on viimasel ajal ülivallatu :)

 Kui eile oli natuke raskem päev siis täna saabus Pärnusse suvi. No täielik suveilm oli. Naersin Ämmale, et ta on nii päikeseline inimene sellepärast tuligi päikeseline ilm ka. Jah, mu kallis Ämm sai täna 77 aastaseks, aga kõike pilte ma ka blogisse ei lisa, vahel peab privaatseks jääma. Askeldasime aias, pidasime Ämma sünnipäeva ja nautisime suve šašlõkki küpsetades.

 Ma olen ilusatest värvidest sõltuvuses. No ei saa ilma klõpsutamata! Liiga ilus on. Kallis Ema jättis ju fotoka veel mu kätte ja tuleb juhust kasutada.

 Vaene Zorro aga pidi kogu päeva üksinda kodus olema. Hommikul ta ju õuest tuli ja siis kui me sünnale läksime, magas õndsat und. Kuid kui me koju jõudsime oli ta nii agar pai nuruma ja seda ta ka sai, meie kõigi kolme käest. Siis puges sülle magama, samal ajal nurrudes, nagu ikka. Kui ta ise sülle tuleb, hakkab nurru lööma ja otsib hellust. Aga kui võtad ta sülle siis kui ta ei taha, põgeneb kohe ära. Selline isekas aga väga nunnu ta meil on. No ja mängides korvasin selle, et meie silmarõõm pidi pikalt üksinda olema ja suurest kurvastusest oli ta kõik oma kopsikud ja topsikud ka tühjaks söönud.

 Homme on uus päev, uus nädal ja uued uudised. Ootan juba kannatamatult. Ahjaa, raja jaoks oli täna ideaalne päev, aga kallite inimeste jaoks ka, seega valisin viimase variandi loomulikult. Ja päev muidugi kujunes ülipõnevaks, natuke ka kurvaks, kuna kalli Ämma õde pajatas valusast ajast, küüditamisest, kui tema võikas loomavagunis sai 5 aastaseks jne...See pani taas mõtlema et mida meie viriseme, mille üle kurdame, mida kõike nemad pidid läbi elama....Ja samas meenus mulle eilne teledebatt, mis ajas kohati vihale, kohati naerma, kohati nutma, eriti Sõõruma, kes mainis seal et ta ei tea kus ta on, aga saatejuht oli vilgas aadressi mainima. Praegune segane maailm tundub oma tunnelite ja Reidi tee jamadega lausa köömes neljakümnendate kõrval. Ja ma tõesti ei saa kohati aru mida teevad osad inimesed poliitikas, kes sinna üldse ei sobi. Ahjaa, mis nüüd mina, aga....Jäägu ikka need kingsepad oma liistude juurde! Onju?

Pisut fotosid kuluvad marjaks ära:

Germo suve nautimas...
uued (antiigsed) vidinad seinal...
väike šašlõkk kuulus asja juurde...
lähemalt ka...
ebaküdooniad..
langevate lehtede aegu...
varjude (värvide) mäng...
suitsuboa...
päikest püüdmas...
pihlakad...
mu armas kask-kaseke...
Zorro- "Kus see fotoka pael on?"
"Ahahh, kätte sain!"
"Anna siia!"
"Lepime ära? Võtad mind uuesti sülle?" 

 Olge hoitud!

15. oktoober. 2017.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar