esmaspäev, 14. august 2017

Jaansoni rada 61. päev


 Täna läbisime 6,3 km. Ei mingit väsimust ega liigeste valu. Kõik on kõige paremas korras! Peale laupäevast müristamist ja välgutamist on õhk palju parem ja rajal kepikõndides on ka palju parem hingata. Algul läksime rajale Germoga kahekesi, nagu tavaliselt, kuid siis liitus meiega Külli. Olime parasjagu 1 km läbinud ja mina plaanisin Bestri poodi minna, seal me naabrinaist ootasimegi. Hommikul oli temaga ka sellest juttu kuid ta plaanis õhtul minna aga mõtles ümber. Nüüd, kuna õhk on hingatavam, saab ka päeval rajal käia ja pealegi magasin ma täna kaua, lõin silmaluugid lahti alles 10.24. Ka magada on parem ja uni kvaliteetsem ning hommikuti tõustes pole enam kukal higine ja juuksed märjad. Aga suvi kestab veel.

 Üritan nüüd 5 päeva jutti rajal käia ja selle 1 kg uuesti maha saada mis pooleteist nädalaga tagasi tuli. Kuid endiselt mainin, et mul ei ole kusagile kiiret, ikka tasa ja targu kulgen juba sellepärast, et kepikõndimine teeb tuju üliheaks ja lisab positiivsust. Tunnen ennast peale rajalt tulekut endiselt ülihästi, energiat on kordi rohkem kui alguses oli.

 Homme peaks kesklinna kõndima, sest mul  lihtsalt on sinna asja. Ei sõida mina bussidega enam pmst sellest ajast kui kepikõndima hakkasin, v-a. mõningad korrad. Tegelt tahkas ka juba jalgratast sõita, no nii õhtuti või nii, aga ma pole endiselt ratast saanud endale, kuigi see ootab mind Tallinnas Mustamäel juba vist oma 2 aastat. Kergliiklusteid üha sünnib juurde ja lisaliikumine tuleks ainult kasuks, ainult et siis ma liiguksin ilma Germota. Samas ma kepikõndimisest ei loobu ja seal saab ka Germo endiselt kaasas käia.

 Väike fotogalerii ka tänasest rajatamisest:

1 km läbitud (kahekesi)
ka Germo on rõõmus
Külli jõuab meiega rajatama...
2 km läbitud...(juba kolmekesi)
Külli sillal
Germo sillal
mina sillal
3 km läbitud...
Germo pani esimesena kepid parklasse
lemmikkohas puhepausi tegemas...
Külli ja kased
parim rüübe peale rada


14. august. 2017.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar