esmaspäev, 31. juuli 2017

Jaansoni rada 58. päev +Velly Joonas

Germo ja Velly Joonas

  Täna ärkasin juba kell 6.24. No lihtsalt uni läks ära ja ronisin voodist välja. Germo ärkas kell 8.00 ja juba 8.45 olime me rajal.

 Olen juba (vist) viied sõnad kirjutanud strippar Marco Tasasele ja hommikuse kohvi juures sündisid järgmised, aga need avalikustan alles siis kui uus lugu sündinud on. See peaks juhtuma 6. septembril, kui mina just oma elu esimest lendu Portugali lendan. Ekstreemsed mõlemad. Sain tellimustöö valmis ja hetkel ma sellel teemal rohkem ei peatu.

 Jah, ma julgen juba ka kollast t-särki kanda, kuigi kogu mu "alastus" kumab sellest läbi ;) Lihtsalt minu elu on viimaste kuuldega läinud palju värvilisemaks, kuigi ma enamjaolt kannan musta. Ülekaaluliste värk ilmselgelt.

 Eile õhtul katsetasin kõhulihastele trenni teha, nagu hea Heli õpetas. Aga mulle siiski ei sobi see, sest olen sapipõietu. Kunagi eemaldati mul sapipõis koos hiigelsuurte kividega ja harjutusi tehes miski kiskus ja rebis mu sees, seega pean teistsuguse viisi otsima. Siiani olen vaid voodis veidi võimlenud.

 Täna läbisime 6 km. Enesetunne on ülihea, ei mingit väsimust. Sellise ilmaga on rajal hea käia, tuul jahutab ka vahepeal. Koju jõudes lausa tilkusin higist ja Germo tegi ka märkuse, et särk on täiesti märg. Aga nii on alati. Peale rajalt naasmist on meil (tänu Svenile, kes ka täna meile vastu sõitis) Germoga kombeks juua kahe peale pakk jogurtit, keefiri või gefilust. Nii ka täna.

 Enne koju jõudmist kohtusime armsa Velly Joonasega. Vellyt on alati hea näha, sest ta on rõõmus ja positiivne. Saadame nüüd siit blogist ka sulle tervisi! Ja alati kui ma Vellyt näen, hakkab minu kõrvus kõlama tema lauldud lugu Laul verelilledest mida ma ei väsi kuulamast. Aitäh!

 Ja ma ei saa ka blogimata jätta, sest kui raamat müüb, teeb see igale autorile rõõmu. Minu romaan on hetkel müügiedetabeli TOP 2. kohal. Aitäh!

Armas päev on alanud. Olge hoitud!

Fotod:
1 km läbitud...
2 km läbitud...
3 km läbitud...
päikesekarva...
minu päikesepoiss
ei ühtegi ujujat...
...
nämm nämm...
minu WHS, müügiedetabeli TOP 2. kohal, juhuuuu!  


31. juuli. 2017.a.
Vana-Rääma

2 kommentaari:

  1. Margit, nii kui astud kodunt välja, nii oled kohe kuulus! TORET TERET OLI SEE HOMMIKUNE KOHTUMINE KÜLL...SINA OLED KUUS KILOMEETRIT MINUST EES, nii nagu Kermo on uljalt pea jagu pikem...käisin su jälgedes ja taas tekkis tahtmine ka blogi uuendada...KENAT ÕDAKUT...KÜLL ME ÜHEL PÄEVAL TULEME KA KÜLLA...!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. :D Ma veel piilusin aknast välja, et äkki lähete Aleksandi pubisse sööma ja siis tõmban rajalt maha :) Germo fännab täna sind kogu päeva juba ja laseb kogu aega verelilli mängima panna. Oled külla oodatud, kallis Velly!. Nägemiseni ja kallid ka.

      Kustuta