pühapäev, 30. juuli 2017

Jaansoni rada 57. päev

5. km läbitud ja ikkagi õnnelik

 Kuna suvel pole aega iga päev rajal käia, on palju muud teha, aga oma rajakest ma ei ole unustanud, olen mõtteis seal pidevalt. Nüüd enam lõualuud ja kõik hambad ei valuta ja täna otsustasime rajale minna. Algatuseks sai läbitud 5 km päris rütmikas tempos. Täna kohe oli kergem ennast liigutada, kuigi magasime Germoga mõlemad päeval 2 tundi iluund, kuna öösel ei saanud magada. Esimesel korrusel ju ööseks akent lahti ei jäta ja kell 3.20 sai õhk toast otsa ja ma ärkasin üles. Magama läksin uuesti paariks tunniks kell 6.30. Nii ma siis olen katkendlikult maganud. Lõunauinaku ajal magasin lahtise akna juures. Päeval julgen.

 Kuna lõunauinak ja öine režiim "korrigeerisid" ka mu päevaplaane, jäi lõunasöök õhtusse, samuti ka moosi keetmine, nii me peale kella 20.00 rajale tuhisesimegi. Täna oli rajal palju tuttavaid, nii rattureid kui ka niisama kõndijaid. Kalamehi on ka jõe ääred täis. Meie kulgesime, nagu ma juba mainisin, tempokalt. Vahel ma jaksan mingi 2 või 3 km tempokalt läbida ja ülejäänud tulen rahulikumas stiilis, aga täna oli selline jõuline kõnd. Võimalik, et see 400 g mille mu organism nädalaga minema viskas, lisas energiat juurde. Ja ausalt öeldes ma tunnen ka ennast palju kergemini, iga kaotatud kilo või isegi gramm paneb mind kergemini tundma, kuigi nüüd langeb kaal väga visalt. Aga kokkuvõttes olen kaotanud 15,4 kg ja enesetunne on nagu oleks uuesti sündinud. Minna aga on veel pikk, pikk teekond. 6 augustil saab juba ju 4 kuud rajal käidud. Aga endiselt söön ma kõike ja täpselt nii palju kuidas organism küsib. Olen magusat hakanud rohlem sööma, sest ilmselt vajan magusaenergiat. Ja jätkuvalt ei kavatse ma oma toidusedelit muuta, kuigi ma ei ütle iial iial.

 Eile näiteks grillisime aias ning ämma lahkel loal korjasin endale veidi moosimaterjali.

grilliha ja värskekurgi salat
marjad..
läheb moosikeetmiseks...
midagi ikka. valmis moos
hilinenud õhtusöök: kartul ja kana tilli, sibula ja valgehallitusjuustuga

Segumoos:

mustsõstrad
valged sõstarad
punased sõstrad
õun
viinamarjad
punased karusmarjad
rohelised karusmarjad
vaarikad
kirsid
suhkur

 Homme on ka päev, kuigi päeval ma ei suuda rajal kepikõndida, sest liiga lämmi on.

Fotogalerii ka:
1 km läbitud...
...
rõõmus Germo
tunneli lõpus(t) paistab valgus.. ;)
2 km läbitud...
meie
Pärnu Paadimees
pmst kodus tagasi...


30. juuli. 2017.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar