neljapäev, 25. mai 2017

Jaansoni rada 30. päev


  Täna, täpselt poolteist kuud tagasi läksime esimest korda rajale ja täna oli 30. päev rada väisata. Tõsi küll, vahel käime ka erinevaid radu, aga kui Jaansoni rajale satume, panen blogipostitusele ka vastava pealkirja. Nagu tänagi.

  Kaotanud olen ma pooleteist kuuga 13 kg. Algul läks kaal kergesti maha kuid nüüd ei lähe. Ja juba moodustub lihasmass, jalad on nagu kulturistil. Ega ma enne jäta, kui vähemalt 30-40 kg kergem olen. Pikk teekond on veel minna. Vajadusel hakkan ka söögisedelit muutma, kui muidu ei saa. Aga loobumismõtteid ma ei heieta, pigem kulgen tasa ja targu, aega ju on, pole kusagile kiiret.

 Täna läbisime vaid 4 km. See oligi eesmärgiks, kuigi vahepeal tuli tunne pikemalt kõndida. Käisime kolmekesi, naabrinaine oli taas meiega. Meie rada kulges kohati mööda kalda äärt, kus inimesed päikest võtsid või võtma läksid. Nii me Killuga kokku saimegi. Ja Evet kohtasime ka. Täna juhtusid teele jääma sellised särtsakad ja punajuukselised Pärnu naised, aktiivsed liikujad.Oli rõõm!

 Kõige rohkem olen alla võtnud kintsudest ja säärtest. Kui enne olid isegi mu põlvedel rasvapadjad siis nüüd enam ei ole, seal on kortsus nahk või musklid. Käevarred on ka peenemaks jäänud ja tiibadest hakkavad vaikselt musklid moodustuma. Kõht on küll väiksemaks jäänud ja pehmemaks läinud, aga see on ikkagi kõige probleemsem koht, koos sangadega, mis puusadel asetsevad. Nendest sangadest on ka raske lahti saada ja just sangad takistavad paljude pükste jlaga mahtumist. Aga teen tööd ja usun, et saan nendest võitu.

 Olen punane nagu vähk kuid ei suuda pikakäiselisi ja kinnise kaelusega riideid kanda, tekitavad poomistunnet. Aga esmaspäeval põlenud õlgeenam valu ei tee ja tuhisen edasi. Katsun hoiduda kõrvetavast päikesest.

 Tunne on hea ja tuju on mega...

Kõik rajale!

Fotogalerii:
enne rajale minekut tegin punasest endast endli..
loodus värvub üha.-...
2 km läbitud...
Sõudeklubi juures...ilus
Germo ja naabrinaine...
meie
sillerdav jõgi...
...
särav Killu (Küllike)
mööda äärt...
1 km koju...
Germo ja särav Eve

25. mai. 2017.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar